W kolejnej części naszego przewodnika po serwisie Bet365.com. Tym razem pod lupę bierzemy sposoby komunikacji użytkownika z osobami pracującymi dla bukmachera.
Pierwszą i najprostszą metodą komunikacji jest używanie chatu, który dostępny jest przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Dla polskich użytkowników nie powinien to być kłopot, bowiem bukmacher przygotował polską wersję językową oraz rodaków pracujących w obsłudze.
Rozpoczynając rozmowę możemy wybrać temat, który będzie dotyczył naszego zgłoszenia.
Następnie pozostaje nam tylko rozmawiać. Kwestia supportu to jedna z pięt achillesowych Bet365. Sami kilkakrotnie spotkaliśmy się z opieszałością i brakiem merytorycznym pracownic i pracowników obsługi.
Oto proste pytanie, które zadaliśmy konsultantce przy sprawdzaniu wiadomości dotyczących tego wpisu. Możliwość kontaktu została zablokowana, a odpowiedzi nie otrzymaliśmy.
Ważnym elementem rozmów z supportem zakładu jest również znajomość ‘kodu bezpieczeństwa’, który użytkownik wybiera sam podczas rejestracji.
Konsultantki bądź konsultanci będą o niego prosić w momencie, gdy kontaktujący przyjmuje postawę roszczeniową wobec serwisu np. zgłasza błędne rozliczenie zakładu czy pytanie o jedno z trwających wydarzeń. Jeśli uda nam się nawiązać kontakt, a konsultant/ka nie zdoła odpowiedzieć na nasze pytanie, nasza sprawa zostanie przekazana do odpowiedniego działu, po czym odpowiedź na frapujące nas zagadnienie otrzymamy na adres mailowy podany przy rejestracji.
Kolejny sposób to wspomniana już droga e-mailowa. Pytania możemy zadawać kontaktując się z adresem support-pol@customerservices365.com.
Inna alternatywa to bezpłatna linia telefoniczna. Numery dostępne dla polskich użytkowników to
+800 12 365 365 bądź też 00441782 684 632. Ta opcja również dostępna jest cały tydzień, całą dobę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz